У світі бізнесу

Рубрику веде Ірина Ондрей

33 закони збільшення прибутку


1 . Зберігайте гроші у великих купюрах .
2 . Зберігайте гроші круглими сумами.
3 . Виділяйте з усього обсягу коштів недоторканну суму і постійно її збільшуйте .
4 . Розцінюйте економію як заробіток.
5 . Обгрунтовуйте кожну покупку .
6 . Заведіть журнал щоденних доходів і витрат.
7 . Перераховуйте гроші кожен день в один і той же час.
8 . Гроші люблять своє місце.
9 . Не давайте гроші в борг .
10 . Не беріть гроші в борг.
11 . З повагою ставтеся до малих грошам.
12 . Чи не розраховуйтесь майбутніми прибутками .
13. Сімейним бюджетом повинен керувати одна людина.
14. Завжди майте заначку .
15 . Чи не балуйте грошима дітей.
16 . Зберігайте гроші в різних валютах .
17. Беріть кредит , якщо Ви зможете погасити його , навіть втративши джерела доходу.
18 . Допомагайте грошима батькам .
19. Не здійснюйте незапланованих покупок.
20 . Перераховуйте гроші , отримуючи здачу.
21 . Плануйте свій дохід.
22. Малий заробіток часто призводить до додаткових доходів .
23 . Зростання доходу залежить від твоєї популярності як фахівця .
24 . Збільшення доходу залежить від якості твоєї роботи .
25 . Легкі гроші , як правило , виходять боком.
26. У легких грошей поганий кінець .
27. Даруйте гроші тільки тим , хто їх потребує .
28 . Чи не здійснюйте благодійність на шкоду собі та своїй родині.
29. Гроші завжди повинні приносити користь.
30 . Не гребують будь-якою можливістю заробити.
31 . Не вірте тим , хто говорить , що багатство - це просто .
32. Гроші люблять логіку і холодний розрахунок .
33. Гроші можуть зробити людину , як багатим , так і бідним .

                                                                                                                                                                   




32 цікавих факти у світі бізнесу 


1 . Перша зубна паста Колгейтт продавалася в пляшках.
2 . Стів Джобс : «Я назву компанію Apple , якщо до 5 годин ви не запропонуєте кращого».
3 . Творцеві символу NIKE заплатили тільки 35 $ за дизайн.
4 . Найпродуктивніший день робочого тижня - вівторок.
5 . ' Повія ' - бренд безалкогольного напою , виготовленого та проданого компанією Coca - Cola , Inc.
6 . 20% смокінгів беруть на прокат у травні.
7 . 90 % всіх ресторанів терпить збитки протягом свого першого року роботи .
8 . Корова - японський бренд крему для гоління.
9 . Duracell , виробник батарейок , побудував частину свого нового міжнародного офісу , використовуючи матеріали з відходів власного виробництва.
10 . У 2004 японська Асоціація Морозива просунула " сире морозиво " з м'ясом у сподіваннях , що це підвищить популярність морозива!
11 . Microsoft зробив 16005 $ доходу за перший рік роботи .
12 . Нафтовий магнат , Джон Д. Рокфеллер , був першим у світі мільярдером.
13. Першим продуктом , який випустила Sony , була кухонна плита .
14. У ресторанах Японії не дають чайових.
15 . Компанія Walt Disney виробляє приблизно 120 000 кілограмів сміття щодня.
16 . Yahoo! був спочатку названий ' Довідником Джеррі по Всесвітній павутині ' .
17. M & M розшифровується як Mars & Murrie , які були творцями цих цукерок.
18 . Один квадратний метр « гламурного » паркету з залізного дерева може коштувати до 1500 доларів.
19. Середній вік жінки, що йде на операцію по збільшенню грудей - 34 роки.
20 . Перша реклама була надрукована в Англії в 1477 році. Це була реклама молитовної книги. 21 . На першому логотипі Apple був Ісаак Ньютон.
22. Товари для дітей завжди лежать низько. Якщо не хочете істерик , садіть дітей на візки .
23 . На одній з фірм у Франції влаштовують щоденні курси сексуального спілкування з 11:30 до 11:40 .
24 . Macintosh - назва продавався в США сорти яблук , улюбленого фрукта Джобса.
25 . У більшості рекламних оголошень час, показаний на годиннику , зазвичай 10:10 .
26. American Airlines заощадили 40 000 доларів , вилучивши всього лише одну оливку із салатів , що подаються пасажирам першого класу.
27. 80 % іграшок зроблено в Китаї.
28 . Сама часто виконувана пісня в світі - Haррy birthday to you - перебуває під захистом авторських прав.
29. З одного кубометра дерева можна зробити півмільйона зубочисток.
30 . Середньостатистичний банкомат помиляється за рік на 250 доларів - причому не на свою користь.
31 . Tide займає приблизно 70 відсотків ринку пральних порошків.

32. Китайське прислів'я говорить : " Той , хто не вміє посміхатися , не повинен займатися торгівлею "

                                                                                                                                                                  

Жорстокі уроки бізнесу 

Урок 1

Орел сидів на дереві, відпочивав і нічого не робив. Маленький кролик побачив орла і запитав: "А можна мені теж сидіти, як Ви, і нічого не робити?" "Звичайно, чому ні", - відповів той. Кролик сів під деревом і став відпочивати. Раптом з'явилася лисиця, схопила кролика і з'їла його. Мораль історії: щоб сидіти і нічого не робити, Ви повинні сидіти дуже- дуже високо.


                                                                                                                                                                   



Цікава історія 


Варто повчитися...


Один дуже відомий психолог почав свій семінар з психології , піднявши вгору 500- рублеву купюру. У залі зібралося близько 200 осіб. Психолог запитав , хто хоче отримати купюру. Все, як по команді , підняли руки. Перш ніж один з вас отримає цю купюру , я дещо з нею зроблю , - продовжив психолог . Він зім'яв купюру і потім запитав , чи хоче хто-небудь все ще її отримати . І знову всі підняли рукі.Тогда , - відповів він , - я роблю таке , і , кинувши купюру на підлогу , злегка повозив її черевиком по брудному підлозі.

Потім він підняв купюру , купюра була пом'ята і брудна. " Ну кому з вас вона потрібна в такому вигляді? " І все знову підняли руки.
Дорогі друзі , - сказав психолог , - тільки що ви отримали цінний наочний урок. Незважаючи на все те , що я проробив з купюрою , ви всі хотіли її отримати , так як вона не втратила своєї цінності. Вона все ще купюра номіналом в 500 рублів.

У нашому житті часто трапляється , що ми опиняємося викинутими з сідла , розтоптаними , лежачими на підлозі або в повному лайні . Це реалії нашого життя. У таких ситуаціях ми відчуваємо себе нікчемними .
Але неважливо , що сталося або станеться , ти НІКОЛИ не втратиш своєї цінності. Брудний або чистий , пом'ятий або відпрасований ТИ завжди будеш безцінний для всіх тих , хто тебе любить .
Наша цінність визначається не тим , що ми робимо або з ким ми знайомі , а тим , який ти .

Кожен з нас - унікальний. Не забувайте це ніколи .

                                                                                                                                                                   




-- -- -- -- -- -- -- -- 


Cтудентам в Стенфордському університеті давали завдання : заробити $ 600 за 2 години.

Кожна з чотирнадцяти команд отримувала конверт з 5 доларами « стартового капіталу» і дві години часу. По завершенню завдання у кожної команди було три хвилини на презентацію свого рішення.

Були пропозиції про відкриття імпровізованій автомийки або лотка з продажу прохолодних напоїв - в цих випадках 5 доларів використовувалися б для закупівлі матеріалів та продуктів для початку роботи. Цілком гідні варіанти для тих , хто хотів би трохи заробити за кілька годин.

Однак більшість студентів в кінцевому рахунку знаходили спосіб вийти за рамки стандартів . Вони піддали сумніву величезна кількість традиційних рішень і змогли реалізувати масу можливостей для створення максимальної цінності в заданих умовах. Однак виграли команди змогли виручити до 600 доларів , а середній повернення на інвестиції у розмірі 5 доларів склав 4000 відсотків! Як же їм це вдалося ?

Ось карта: команди , які заробили найбільше грошей , взагалі не користувалися стартовими 5 доларами. Вони зрозуміли , що ця сума , по суті , ніяк їм не допоможе, і вирішили подивитися на проблему ширше: «Що якщо ми почнемо з повного нуля ? ».

...
Одна група звернула увагу на проблему , притаманну безлічі студентських містечок - довгі черги перед популярними ресторанчиками суботнім вечором , і вирішила допомогти людям , які не хотіли чекати. Члени команди бронювали по кілька столиків у ресторанах. З настанням призначеного години вони за 20 доларів продавали право на вхід до ресторану бажаючим негайно туди потрапити.

Інша команда надійшла ще простіше. Вони поставили перед будівлею студентського союзу спеціальну стійку і взялися безкоштовно вимірювати тиск у велосипедних шинах. Обслуживши декількох перших клієнтів , команда зрозуміла , що велосипедисти були неймовірно їм вдячні . Незважаючи на можливість безкоштовної підкачки і на простоту цієї операції , нова послуга здалась клієнтам зручною і цінною. По суті , вже через годину після початку роботи команда перестала брати фіксовану плату і просила натомість заплатити суму , яку клієнт порахував би доречною. Прибуток тут же виросла у декілька разів.

Кожен з цих проектів приніс командам по кілька сотень доларів , і це неабияк вразило інших. Однак одній команді вдалося заробити цілих 650 доларів : вони змогли подивитися на наявні в їх розпорядженні ресурси під зовсім іншим кутом зору.

Ці студенти визначили , що найцінніший їхній ресурс - це не 5 доларів і не два години часу , а три хвилини презентації в понеділок , і вирішили продати цей час однієї компанії , яка хотіла запросити на роботу студентів. Вони створили трихвилинний рекламний ролик цієї компанії і показали його студентам замість розповіді про свої дії на попередньому тижні . Це було чудовим рішенням ( про який навіть не задумалися всі інші).

А як діяли б Ви? 

                                                                                                                                                                   


Бізнес-школа у світі

Единбурзька бізнес-школа представлена в 160 країнах світу, у тому числі у країнах Європи, Азії, Північної та Південної Америки. Ми пишаємося тим, що за роки роботи випускниками школи стало понад 15 тисяч людей. Единбурзька бізнес-школа — частина одного з найстаріших британських університетів Геріот-Ватт. Університет було названо на честь його засновників, двох видатних шотландських особистостей: комерсанта та технолога Джорджа Геріота (1563 – 1624 рр.), фінансиста Короля Джеймса VI, та Джеймса Ватта (1736 – 1819 рр.), першопрохідця у галузі використання енергії парових двигунів. Единбуржці пишаються своїм внеском у світову цивілізацію. Будинок Адама Сміта, який ще у XVIII ст. описав сучасний ринковий капіталізм, став частиною комплексу Единбурзької бізнес-школи.
 Досягнення Бізнес-школи
Програма MBA Единбурзької бізнес-школи вважається найбільшою міжнародною програмою. За результатами рейтингу газети «Financial Times» «Кращі МВА програми дистанційного навчання» МВА програму Единбурзької бізнес-школи визнано другою за масштабами в світі у 2003, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 роках та першою у 2011 та 2012 році. Крім того, ця бізнес-школа отримує високі оцінки якості в діловому світі: працівники, що освоїли академічні програми Единбурзької бізнес-школи, зайняті у більш ніж 40% компаній, які входять до переліку Топ-500 корпорацій за версією «Fortune». Единбурзька бізнес-школа, маючи глобальну мережу своїх випускників та користуючись визнанням урядів багатьох країн, а також визнанням великих компаній та засобів масової інформації, може запропонувати Вам навчальні курси та курси підвищення професійної кваліфікації, спрямовані на розвиток особистих знань та здібностей, що зрештою приведе до підвищення якості роботи Вашої організації. Програми МВА, як вважають фахівці, це програми персональних змін або програми прискорення вашого кар’єрного зростання.
Міжнародна акредитація
Цінність і якість дипломів Единбурзької бізнес-школи гарантує університет Геріот-Ватт, який володіє Королівською Хартією, диплом Університету також визнається Міністерством освіти США. Тому школа поки що вважає зайвим подавати заяви на додаткову акредитацію в організації, які підтверджують якість дипломів МВА. Університет дотримується незмінно високих освітніх стандартів, які засвідчуються постійними контрольними перевірками Агенції із забезпечення якості вищої освіти уряду Сполученого Королівства.
                                                                                                                                                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар