33 закони збільшення прибутку

2 . Зберігайте гроші круглими сумами.
3 . Виділяйте з усього обсягу коштів недоторканну суму і постійно її збільшуйте .
4 . Розцінюйте економію як заробіток.
5 . Обгрунтовуйте кожну покупку .
6 . Заведіть журнал щоденних доходів і витрат.
7 . Перераховуйте гроші кожен день в один і той же час.
8 . Гроші люблять своє місце.
9 . Не давайте гроші в борг .
10 . Не беріть гроші в борг.
11 . З повагою ставтеся до малих грошам.
12 . Чи не розраховуйтесь майбутніми прибутками .
13. Сімейним бюджетом повинен керувати одна людина.
14. Завжди майте заначку .
15 . Чи не балуйте грошима дітей.
16 . Зберігайте гроші в різних валютах .
17. Беріть кредит , якщо Ви зможете погасити його , навіть втративши джерела доходу.
18 . Допомагайте грошима батькам .
19. Не здійснюйте незапланованих покупок.
20 . Перераховуйте гроші , отримуючи здачу.
21 . Плануйте свій дохід.
22. Малий заробіток часто призводить до додаткових доходів .
23 . Зростання доходу залежить від твоєї популярності як фахівця .
24 . Збільшення доходу залежить від якості твоєї роботи .
25 . Легкі гроші , як правило , виходять боком.
26. У легких грошей поганий кінець .
27. Даруйте гроші тільки тим , хто їх потребує .
28 . Чи не здійснюйте благодійність на шкоду собі та своїй родині.
29. Гроші завжди повинні приносити користь.
30 . Не гребують будь-якою можливістю заробити.
31 . Не вірте тим , хто говорить , що багатство - це просто .
32. Гроші люблять логіку і холодний розрахунок .
33. Гроші можуть зробити людину , як багатим , так і бідним .
32 цікавих факти у світі бізнесу
1 . Перша зубна паста Колгейтт продавалася в пляшках.
2 . Стів Джобс : «Я назву компанію Apple , якщо до 5 годин ви не запропонуєте кращого».
3 . Творцеві символу NIKE заплатили тільки 35 $ за дизайн.
4 . Найпродуктивніший день робочого тижня - вівторок.
5 . ' Повія ' - бренд безалкогольного напою , виготовленого та проданого компанією Coca - Cola , Inc.
6 . 20% смокінгів беруть на прокат у травні.
7 . 90 % всіх ресторанів терпить збитки протягом свого першого року роботи .
8 . Корова - японський бренд крему для гоління.
9 . Duracell , виробник батарейок , побудував частину свого нового міжнародного офісу , використовуючи матеріали з відходів власного виробництва.
10 . У 2004 японська Асоціація Морозива просунула " сире морозиво " з м'ясом у сподіваннях , що це підвищить популярність морозива!
11 . Microsoft зробив 16005 $ доходу за перший рік роботи .
12 . Нафтовий магнат , Джон Д. Рокфеллер , був першим у світі мільярдером.
13. Першим продуктом , який випустила Sony , була кухонна плита .
14. У ресторанах Японії не дають чайових.
15 . Компанія Walt Disney виробляє приблизно 120 000 кілограмів сміття щодня.
16 . Yahoo! був спочатку названий ' Довідником Джеррі по Всесвітній павутині ' .
17. M & M розшифровується як Mars & Murrie , які були творцями цих цукерок.
18 . Один квадратний метр « гламурного » паркету з залізного дерева може коштувати до 1500 доларів.
19. Середній вік жінки, що йде на операцію по збільшенню грудей - 34 роки.
20 . Перша реклама була надрукована в Англії в 1477 році. Це була реклама молитовної книги. 21 . На першому логотипі Apple був Ісаак Ньютон.
22. Товари для дітей завжди лежать низько. Якщо не хочете істерик , садіть дітей на візки .
23 . На одній з фірм у Франції влаштовують щоденні курси сексуального спілкування з 11:30 до 11:40 .
24 . Macintosh - назва продавався в США сорти яблук , улюбленого фрукта Джобса.
25 . У більшості рекламних оголошень час, показаний на годиннику , зазвичай 10:10 .
26. American Airlines заощадили 40 000 доларів , вилучивши всього лише одну оливку із салатів , що подаються пасажирам першого класу.
27. 80 % іграшок зроблено в Китаї.
28 . Сама часто виконувана пісня в світі - Haррy birthday to you - перебуває під захистом авторських прав.
29. З одного кубометра дерева можна зробити півмільйона зубочисток.
30 . Середньостатистичний банкомат помиляється за рік на 250 доларів - причому не на свою користь.
31 . Tide займає приблизно 70 відсотків ринку пральних порошків.
32. Китайське прислів'я говорить : " Той , хто не вміє посміхатися , не повинен займатися торгівлею "
Жорстокі уроки бізнесу
Урок 1
Орел сидів на дереві, відпочивав і нічого не робив. Маленький кролик побачив орла і запитав: "А можна мені теж сидіти, як Ви, і нічого не робити?" "Звичайно, чому ні", - відповів той. Кролик сів під деревом і став відпочивати. Раптом з'явилася лисиця, схопила кролика і з'їла його. Мораль історії: щоб сидіти і нічого не робити, Ви повинні сидіти дуже- дуже високо.
Цікава історія
Варто повчитися...
Один дуже відомий психолог почав свій семінар з психології , піднявши вгору 500- рублеву купюру. У залі зібралося близько 200 осіб. Психолог запитав , хто хоче отримати купюру. Все, як по команді , підняли руки. Перш ніж один з вас отримає цю купюру , я дещо з нею зроблю , - продовжив психолог . Він зім'яв купюру і потім запитав , чи хоче хто-небудь все ще її отримати . І знову всі підняли рукі.Тогда , - відповів він , - я роблю таке , і , кинувши купюру на підлогу , злегка повозив її черевиком по брудному підлозі.
Потім він підняв купюру , купюра була пом'ята і брудна. " Ну кому з вас вона потрібна в такому вигляді? " І все знову підняли руки.
Дорогі друзі , - сказав психолог , - тільки що ви отримали цінний наочний урок. Незважаючи на все те , що я проробив з купюрою , ви всі хотіли її отримати , так як вона не втратила своєї цінності. Вона все ще купюра номіналом в 500 рублів.
У нашому житті часто трапляється , що ми опиняємося викинутими з сідла , розтоптаними , лежачими на підлозі або в повному лайні . Це реалії нашого життя. У таких ситуаціях ми відчуваємо себе нікчемними .
Але неважливо , що сталося або станеться , ти НІКОЛИ не втратиш своєї цінності. Брудний або чистий , пом'ятий або відпрасований ТИ завжди будеш безцінний для всіх тих , хто тебе любить .
Наша цінність визначається не тим , що ми робимо або з ким ми знайомі , а тим , який ти .
Кожен з нас - унікальний. Не забувайте це ніколи .
-- -- -- -- -- -- -- --
Cтудентам в Стенфордському університеті давали завдання : заробити $ 600 за 2 години.
Кожна з чотирнадцяти команд отримувала конверт з 5 доларами « стартового капіталу» і дві години часу. По завершенню завдання у кожної команди було три хвилини на презентацію свого рішення.
Були пропозиції про відкриття імпровізованій автомийки або лотка з продажу прохолодних напоїв - в цих випадках 5 доларів використовувалися б для закупівлі матеріалів та продуктів для початку роботи. Цілком гідні варіанти для тих , хто хотів би трохи заробити за кілька годин.
Однак більшість студентів в кінцевому рахунку знаходили спосіб вийти за рамки стандартів . Вони піддали сумніву величезна кількість традиційних рішень і змогли реалізувати масу можливостей для створення максимальної цінності в заданих умовах. Однак виграли команди змогли виручити до 600 доларів , а середній повернення на інвестиції у розмірі 5 доларів склав 4000 відсотків! Як же їм це вдалося ?
Ось карта: команди , які заробили найбільше грошей , взагалі не користувалися стартовими 5 доларами. Вони зрозуміли , що ця сума , по суті , ніяк їм не допоможе, і вирішили подивитися на проблему ширше: «Що якщо ми почнемо з повного нуля ? ».
...
Одна група звернула увагу на проблему , притаманну безлічі студентських містечок - довгі черги перед популярними ресторанчиками суботнім вечором , і вирішила допомогти людям , які не хотіли чекати. Члени команди бронювали по кілька столиків у ресторанах. З настанням призначеного години вони за 20 доларів продавали право на вхід до ресторану бажаючим негайно туди потрапити.
Інша команда надійшла ще простіше. Вони поставили перед будівлею студентського союзу спеціальну стійку і взялися безкоштовно вимірювати тиск у велосипедних шинах. Обслуживши декількох перших клієнтів , команда зрозуміла , що велосипедисти були неймовірно їм вдячні . Незважаючи на можливість безкоштовної підкачки і на простоту цієї операції , нова послуга здалась клієнтам зручною і цінною. По суті , вже через годину після початку роботи команда перестала брати фіксовану плату і просила натомість заплатити суму , яку клієнт порахував би доречною. Прибуток тут же виросла у декілька разів.
Кожен з цих проектів приніс командам по кілька сотень доларів , і це неабияк вразило інших. Однак одній команді вдалося заробити цілих 650 доларів : вони змогли подивитися на наявні в їх розпорядженні ресурси під зовсім іншим кутом зору.
Ці студенти визначили , що найцінніший їхній ресурс - це не 5 доларів і не два години часу , а три хвилини презентації в понеділок , і вирішили продати цей час однієї компанії , яка хотіла запросити на роботу студентів. Вони створили трихвилинний рекламний ролик цієї компанії і показали його студентам замість розповіді про свої дії на попередньому тижні . Це було чудовим рішенням ( про який навіть не задумалися всі інші).
А як діяли б Ви?
Немає коментарів:
Дописати коментар