Це цікаво!

50 причин,
що впливають на позитивне рішення щодо вашого працевлаштування

    Респектабельний зовнішній вигляд.
    Поміркованість.
    Уміння висловитися (хороша дикція, багатий словниковий за­пас і правильне мовлення).
    Помірна жестикуляція.
    Бачення чіткої мети.
    Грамотно складене резюме.
    Щирість.
    Упевненість.
    Зацікавленість.
    Можливість працювати понаднормово.
    Висока успішність під час навчання.
    Бажання розпочати кар'єру з нижчої сходинки.
    Поміркована концентрація на грошах.
    Уміння визнавати свої помилки.
    Тактовність.
    Зрілість.
    Увічливість.
    Позитивні відгуки про попередніх роботодавців.
    Належний рівень комунікативних навичок.
    Виражене бажання вчитися.
    Відкритість.
    Рішучість.
    Благополучні стосунки в сім'ї.
    Цілеспрямованість.
    Бажання отримати роботу.
    Почуття гумору.
    Достатність знань зі спеціальності.
    Адекватна самооцінка.
    Самостійність.
    Відсутність посилання на «авторитети».
    Готовність виконувати ту роботу, яка буде необхідна.
    Розважливість.
    Високий моральний рівень.
    Висока працездатність.
    Широка ерудиція.
    Уміння цінувати час.
    Організованість.
    Інтерес до громадської діяльності.
    Здатність сприймати критику.
    Розуміння цінності життєвого і професійного досвіду.
    Толерантність.
    Відповідність зовнішнього вигляду роботі, на яку претендуєш.
    Пунктуальність.
    Наявність певних знань про майбутню роботу.
    Вихованість.
    Зацікавленість роботою.
    Поведінка, неагресивна до оточення.
    Змістовність відповідей.
    Оптимізм.

    Відсутність у біографії кримінального минулого.


 СЕКРЕТИ УСПІХУ БІЗНЕСУ ВІД СЕМИ НАЙВІДОМІШИХ ЛІДЕРІВ 

 Журнал "Fortune" колись публікував статтю "Найкраща порада, яку я отримував" (The Best Advice I Ever Got). Це була чудова стаття, яка пропонувала мудрі та тонкі поради щодо досягнення успіху бізнесу. Вона була настільки цікавою та насиченою інформацією, що мотивувала Паула Торнтона (Paul Thornton) до написання його найостаннішої книги "Лідерство — найкраща порада, яку я отримував" (Leadership — Best Advice I Ever Got). У книзі можна відшукати поради 136 успішних керівників, коучів, консультантів, професорів, менеджерів, президентів, політиків та релігійних лідерів, які допомогли їм стати успішними та ефективними бізнес-лідерами. Нижче наведено 7 секретів успішного лідерства: 
   Лідерство — це те, що змушує все навколо рухатися. Якщо ви прагнете змін у своєму житті — в навчанні, на роботі чи у стосунках із близькими людьми — просто дійте. Джон Балдоні (John Baldoni), засновник Baldoni Consulting LLC, чув цю пораду ще від свого батька, який працював лікарем. Він навчав його цінності наполегливості та вміння не відступатися від мети. У той же час мати навчала його вміння співчутливо і з розумінням ставитися до інших. Отже наполегливість та бажання досягнути мети не повинно досягатися за рахунок інших. Це ще один приклад лідерської мудрості.
   Спершу слухайте і розумійте, а вже потім займайтеся лідерством. Бог дав нам два вуха і лише один рот не просто так, а з якоїсь причини. Стівен Кові (Stephen Covey) стверджує: "Намагайтеся зрозуміти інших, замість того, щоб змушувати їх зрозуміти вас". Вміння спершу прислухатися до чиєїсь проблеми і лише після цього намагатися керувати людиною — ось найважливіша порада справжньому лідерові, на думку Кордії Гарінгтон (Cordia Harrington), президента та генерального директора Tennessee Bun Company. 
  Дайте відповідь на три запитання, відповідь на які хоче почути кожен у вашій організації. Кожна людина в компанії прагне почути від лідера відповіді на три фундаментальні запитання: Куди ми йдемо? Яким чином ми сподіваємося туди дійти? Яка моя роль у цьому русі? Кевін Нолан (Kevin Nolan), президент та генеральний директор Affinity Health Systems, Inc., стверджує, що максимальна ясність кожного з цих трьох питань приносить компанії найкращі результати. 
   Спробуйте досягнути майстерності, яка дасть вам змогу працювати у будь-якому місці сьогоднішнього динамічного бізнес-середовища. Деб Кеннеді (Debbe Kennedy), президент та засновник Global Dialogue Center and Leadership Solutions Companies, колись поділилася своєю порадою, яка є основною для вказівки майбутнього напрямку та досягнень. Вона була молодим менеджером в IBM і лише почала роботу над оцінкою персоналу у регіональному маркетинговому офісі. З незрозумілих їй самій причин один із колег покликав її до свого офісу. Він почав давати непрохані поради, які й до сьогодні залишилися у її свідомості. Він стверджував, що робота, завдання, титули та організація — це речі, які приходять і відходять і є дуже динамічними. Він радив зосереджувати свою увагу на тих навичках, які працюватимуть у будь-яких умовах і будь-коли: вмінні розвивати ідею; ефективно планувати її впровадження; неперевершено виконувати будь-які завдання; досягати найкращих результатів один за одним. 
     Будьте допитливими та скрупульозними. Скрупульозність — хороша передумова до постійного удосконалення та навіть ідеальності. Розуміння допитливості може полягати у мисленні про майбутнє організації, розуміння її сучасного та намаганні наблизити людей та організації до її візії. 
   Намагайтеся підійти до будь-якої ситуації з різних точок зору. Найбільш цінною порадою, яку отримував Браян Ліс (Brian Lees), сенатор штату Массачусет, була порада його наставника, сенатора США Едварда Брука ІІІ (Edward Brooke III). Він радив йому прислухатися до всіх точок зору та ідей різних людей. Дуже важливо поважати право на власну думку кожного. 
     Готуйтеся, готуйтеся і ще раз готуйтеся. Якщо ви нехтуєте підготовкою, значить ви готуєтеся до того, щоб вами знехтували. Якщо ви дійсно підготувалися і щось відбувається не за вашою схемою, то вам легше вийти із ситуації з меншими втратами. Підготовка — наука успіху. І про це не можна забувати. Хороші поради завжди надходять із багатьох джерел — батьків, інших родичів, консультантів, керівників, співробітників, наставників, вчителів та товаришів. Важливою річчю залишається вміння залишатися відкритим до інформації, прислухатися до кожного, а також розвивати стиль свого лідерства. Ярослав Федорак, за матеріалами The CEO Refresher. 


Немає коментарів:

Дописати коментар